måndag 28 oktober 2013

Blå måndag! Gradient :)

God morgon!

För mig är det i alla fall morgon. Eftersom helgen bjöd på arbete tänkte jag att jag skulle skriva klart min uppsats igår när jag kom hem från jobbet, efter att jag hade lagt barnen. Någon gång vid 3 i morse kastade jag in handduken och den är fortfarande inte klar.

Det första jag gjorde när jag kom hem igår var i alla fall att måla om naglarna. Var väldigt sugen på en gradient så gav mig på det. Valde ett lack som inte var ultimat att göra en gradient med (OPI "Dating a royal"), tror det var lite skirt i formulan. Sen var jag inte jättetålmodig heller.

Meeen, en halvtaskig gradient kan alltid räddas upp med lite glitter. Så, nu ser mina naglar lite ut som en stjärnbeströdd iskall vinterhimmel. Det ser hemskt mycket bättre ut än på bilderna =)

Mitt bidrag till veckan blå måndag är bestående av OPI "dating a royal", Gina Tricots "Minty Lavendel" samt NYC "Lights-Camera-Glitter". Det sist nämda köpte jag i London och är ett silvrigt finpartikels glitter med lite blåa och rosa hexor. Blå måndag hålls av Tove på Nailme, så där skall man surfa in om man är sugen på att kika på massa fina blåa manikyrer.








Lev väl!

Imzadi

4 kommentarer: