onsdag 9 oktober 2013

Grön onsdag med Darling Diva

Något som är enerverande är när man har världens vackraste gröna på sina naglar men bilderna vägrar visa hur vackert det är. För att de inte kan fånga glittret, för att vitbalansen blir dålig, för att skärpan är kass och för att jag är lite slarvig när jag målar.

Darling Divas "Leprechaun's Gold" pryder mina naglar idag. En lemming jag haft, som jag fick hem för två veckor sedan men målat på först nu. För man vill liksom inte bryta magin. Helt ärligt, fick jag bara välja ett enda lack att någonsin måla med (ja hemska tanke) igen, så skulle det bli detta.

Jag grundade med ett grönt sensinity lack, sedan på med två lättmålade lager av den gröna skönheten toppat med två lager poshé. Kan knappt sluta titta på naglarna!




Lev väl

Imzadi

4 kommentarer: