torsdag 24 oktober 2013

Ser rött denna veckan!

Hade egentligen tänkt spara på denna till nästa tisdag men jag har inte såpass bra tålamod. Lacket jag har på naglarna just nu är fantastiskt. Har tänkt att jag aldrig vill ta av det. Men ikväll skall det av då jag har så många otestade.

Egentligen är det grön vecka, för att uppmärksamma depressioner. Har helt misslyckats med att haka på detta hittills. Dags att byta lack nu ju så imorrn kanske :). Har precis själv slutat med antidepressiva men känner mig långt ifrån frisk. Men bättre än på länge i alla fall. Och depressioner är superfarliga. Detta är det närmaste att förlora livet jag någonsin varit. Var lite elitistisk i min ungdom och menade att det bara var att skärpa sig för att bli frisk från en depression. Vet bättre nu. Detta har varit en tuff men lärorik resa.  

Darling Divas' "Little red corvette", det glittrar! Om det glittrar. Det ser magiskt ut på fingrarna. Inte superenenkelt att måla direkt, men överkomligt. Grundade med ett rött OPI. Kändes lite onödigt, hade nog täckt bra på egen hand.

Saker jag skulle vilja göra för att fräscha till bloggen är: 1) en ny design, 2) macrolins och ljustält, 3) hitta en bra teknik för att städa mina naglar.

Tanken är att det skall komma. Men Ja.. Skolan... Barnen... Jobbet... Livet är hårt =)
Längst ner kommer lite shopping också samt två bilder en kompis till mig tagit på mig som jag är supernöjd med.





Essie: "Wicked", Color Club "Miss Blizz" och "Kismet" (en lemming), China Glaze
"Don't make me wine" och "Gossip over gimlets"

Nyx "Enchanted forest".

Foto: Charlotte Hall

Foto: Charlotte Hall
Lev väl!

Imzadi



4 kommentarer:

  1. Snygga bilder och naglar :) Perfekta höstbilder och du är jätte vacker :)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder på snygga naglar! Fina kort din vän tagit också! Skönt att du är på rätt väg med ditt mående också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, insåg först idag vad lite beskärning kan göra med en bild :) Knasigt jag som har så många fotografer runt mig. Ja att faktiskt vakna pigg ibland och orka med hela dagen känns fantastiskt! Depressioner suger!

      Radera