onsdag 22 januari 2014

Grön onsdag med EdM

Hej!
Long time no seen!
Är onsdagar fortfarande gröna ? Nu är jag i alla fall redo att komma tillbaka till bloggen. Den värsta perioden i skolan är över, nu är det full fokus på Civilekonomuppsatsen.

Idag tänkte jag visa en riktigt vacker grön skönhet får Emily de Molly vid namn "Jealousy makes you nasty". Tyvärr kunde bilderna ha varit bättre, de är tagna under köksfläkten.

Mina naglar på kaosdåligt nu under vintern. Längre än de är på bilderna blir de inte innan de går av. Så dem hålls korta.

Lacket i sig är lättmålat, glider på som en dröm med tanke på att det är holo, inget aqua fix och ett lager underlack under. Två lager på bilderna och ett lager SV. Och så vackert! (OBS BILDSPAM).







Värdinnan och massa andra sköna gröna hittar ni HÄR hos Karin :)

Lev väl!

Imzadi

6 kommentarer:

  1. Det är verkligen ett helt fantastiskt lack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så gudomligt vackert! Såg dina swatcher när jag googlade det, en stor anledning att jag köpte det.

      Radera
  2. Så otroligt vackert! Och kul att du är med! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Har lagt till länk till dig nu. Ibland går det för fort att skriva inläggen.

      Radera
  3. Ursnyggt!!!! Gillar gröna holon :)

    SvaraRadera
  4. Så vackert! Har heller inga roliga naglar nu på vintern :(

    SvaraRadera