måndag 23 september 2013

Blå måndag!

Googlade swatcher på detta lack nu innan jag visar det. Detta för att kameran frenetiskt vägrar att visa att det går mycket mer i lila än det gör. Alla swatcher ser färgmässigt ut ungefär som mina bilder.

Detta lack ville jag ju ha på grund av alla vackra swatcher jag sett på det, så jag blev lite förvånad när det var såpass lila. Men! Det är sjukt vackert i vilket fall. En riktig dröm utseendemässigt, men var en riktig mardröm att måla! Det var tjockt och kletigt. Fick göra om lillfingret, och passade i samma veva på att spä ut det med en och en halv pipett seche restore. Då blev det bättre. Så får se hur det beter sig nästa gång det åker på naglarna. Det blir en nästa, och säkert en nästa efter det, det är som sagt väldigt vackert.

Jag har varit dålig på att uppdatera här, och jag funderade ett tag på att ta bort bloggen, då skolan tar väldigt mycket tid, plus att jag har mina barn 99% av tiden själv vilket tar tid. Men jag vill ju ha bloggen, för att kunna kommentera på andra bloggar och ha en profil, för att dela mina tankar om nagellack, delta i give aways och så vidare. Så den blir kvar, får helt enkelt planera inläggen mer.

Tre lager DD och två tjocka lager poshé på det. Tycker för övrigt att poshé beter sig ännu sämre än vad Seche gjorde men sitter på fyra flaskor hemma nu så får nästa använda upp dem.

Här är i alla fall bilderna på skönheten i fråga (som på inget sätt gör det rättvist!):




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar