fredag 13 september 2013

Gradient med OPI, A-England samt Darling Diva (och massa överlack)

Här kommer det, som var tänkt att vara rött men spårade ut lite och blev en gradient.

Jag är faktiskt väldigt nöjd med denna manikyr och tycker att det är svårt att få bilder som gör den rättvisa! (Systemkameran är fortfarande på vift). Röda basen består av OPIs "monsooner or later", A-Englands "Camelot" samt Darling Divas "Caliente".

Camelot var mycket mer skirt än vad jag är van med av svarta lack. Måste testa det på egen hand snart så jag får se om det kanske finns någon poäng med det.

Längst ner får ni lite bilder på shopping jag lääängtat efter. Men nu skall jag smyga in på Darling Diva och klicka hem en 5 för 25 tror jag. Är nog en fix idé att hela tiden vilja ha ett paket att längta efter.

Här kommer i alla fall bilder :)













Lev väl!


4 kommentarer:

  1. Vilken vacker manikyr, underbara färger.
    Älskar Bootie Babe, har två stycken själv. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja jag är väldigt sugen på att testa själva lacken även om flaskformen i sig är nog för att jag skall älska dem, haha :)

      Radera
  2. Visst är det svårt att få bilder som illsutrerar det man ser! Ser jättefint ut, läcker kobination!

    Bootie Babe är också fina, och bra att lacka med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är verkligen svårt! Öva öva öva! Och tack är jättenöjd med manikyren.

      Har googlat en del swatcher, ser kalafina ut.

      Radera