måndag 21 oktober 2013

Ett livstecken :)

Hej!!!

Jag lever men knappt. Just nu är det väääldigt intensivt i skolan. Finns dagar då jag sitter och skriver och läser och läser och skriver från arla morgon till sen kväll. Igår glömde jag till och med bort att äta så klockan 18 satt jag och skakade som en dåre. Det blev en extrem frossa av allt jag kunde hitta. Nu tar jag en paus i skrivandet och slänger upp ett samlingsinlägg med de två manikyrer som fotats men ej bloggats. På naglarna just nu har jag Essie "School boy blazer" för andra gången utan att det blivit fotat. Om någon har tips på liknande finishar (dvs superblankt) får ni hojta!


Manikyr ett. China Glazes' "Jitterbugg" med lite Konad silver stämplat uppepå.


Den enda "united in pink" manikyren jag hann med:/
En mycket lyckad men ostädad gradient baserat
på ett rosa från Claudia jag fick med i glossybox
och ett rosa Sensinity som jag inte kommer ihåg numret på samt lite bling.



Nu tänkte jag skriva lite om "The history of accounting in the Swedish public sector"

Lev väl!

Imzadi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar