söndag 6 oktober 2013

Nailart sunday!

Min första nailart sunday :), värdinnan hittar ni här! Temat är fritt och jag håller på att övar på detta med stämplande. Stämplade 60 stycken små tösanaglar i helgen då min åttaåring hade sleep over.

Som bas använde jag sensinitys nr 1, svart, som är en parfymerad one coater, och väldigt lätt att jobba med. Ett sånt där nagellack som kostar 15:- för 8 ml, men visar sig vara en stjärna. Finns bland annat på vissa citygross. Så ett lager svart även om två säkert inte hade skadat. Sen stämplade jag på zebramönster med hjälp av konads silvriga stämpellack. Resultatet blev inte perfekt, men jag är nöjd :-), passar min stil!





Nu måste jag försöka skriva en uppsats :)

Lev väl
Imzadi

2 kommentarer:

  1. 60 naglar?! Jisses, du måste ha legat i och vilken träning du fick! Men det ser ju ut att ha lönat sig:)

    SvaraRadera
  2. Haha ja det tog som sagt lite tid men lärde mig hantera stämpeln rätt så bra :) Tack!

    SvaraRadera